MijnGGZWNB

Teamleider zorg residentieel

Startdatum 02-02-2022
Einddatum 28-03-2022
Regio Noord-Brabant
Opleidingsniveau HBO
Ervaring 2-5 jaar
Uren per week 32
Rijbewijs nodig Nee
Standplaats Halsteren/Bergen op Zoom/Roosendaal

GGZ WNB is op alle fronten volop in beweging. Ontwikkelingen in de sector en binnen de organisatie volgen elkaar in rap tempo op. Wij zijn op zoek naar dienstverlenende flexibele collega’s met lef en gevoel voor innovatie.
Werk je graag bij een kleine professionele GGZ-aanbieder in een gemoedelijke sfeer? Vind je het een uitdaging om te werken vanuit mogelijkheden, eigen regie en ben je in voor nieuwe ontwikkelingen? Dan zoeken wij jou!

Wie zijn wij?

Wij zijn GGZ Westelijk Noord-Brabant. Wij bieden geestelijke gezondheidszorg in de regio West Brabant. Jaarlijks vertrouwen ongeveer 6.500 cliënten erop dat onze medewerkers hen zullen helpen bij het voorkomen, behandelen of draaglijk maken van psychische klachten. Deze werkzaamheden doen wij in een integrale samenwerking met andere zorgaanbieders in onze regio.
Daarvoor hebben wij medewerkers nodig die elke dag enthousiast naar het werk gaan om cliënten te ondersteunen bij hun herstelproces. Wij werken met de herstelgerichte visie. Een visie die gericht is op het maximaal benutten van de mogelijkheden van de organisatie en hierbij de talenten van de medewerkers. Waarbij onze missie is: laat de medewerkers die dingen doen waar zij goed in zijn en waarin zij te ontwikkelen zijn. Dit komt tot uiting in zowel de zorgprocessen als de ondersteunende processen.

Meer informatie op onze website.

Wij zijn op zoek naar een Teamleider zorg voor 32 uur per week.

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselende baan binnen een krachtige en ambitieuze GGZ-instelling
  • Volop kansen om jezelf te ontplooien en te ontwikkelen.
  • Je salaris is gebaseerd op functiegroep 60, minimaal € 3.026 en maximaal € 4.717 bruto per maand op fulltime basis.
  • Je overige arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO GGZ (o.a. 13e maand, pensioenregeling en reiskostenvergoeding).
  • Een betrokken en professioneel team dat uitkijkt naar je komst!

Waar ga je werken?

RVE Residentiele zorg richt zich op cliënten die vanwege hun ernstige psychiatrische aandoening langer verblijf binnen een klinische afdeling nodig hebben. De RVE bestaat uit 5 klinische afdelingen elk gericht op een eigen fase in het Herstelproces en daarnaast verschillende onderdelen binnen de dagbesteding. Je werkt binnen de RVE nauw samen met 3 andere teamleiders, de manager behandelzaken en manager bedrijfsvoering. Samen draag je zorg voor het aansturen en ondersteunen van de multidisciplinaire teams om de zorg voor cliënten zo optimaal mogelijk te realiseren.

Wat ga je doen?

  • Je coördineert effectief en doelmatig de werkzaamheden van het team, met aandacht voor het zelfoplossend vermogen van eenieder.
  • Je bewaakt, beheert en stuurt het afdelingsbudget bij op marktgerichte, doelmatige en doeltreffende wijze en voert een volledige en adequate administratie.
  • Je voert jaarplanactiviteiten uit, je houdt de opleidingsbegroting in de gaten en monitort de productie van het team.
  • Je draagt bij aan beleidsontwikkeling en de uitvoering daarvan.
  • Je vertaalt beleidskeuzes naar operationele keuzes en ontwikkelt hiervoor plannen van aanpak en past werkprocessen hierop aan.
  • Je bewaakt de kwaliteit en de continuïteit van de zorgverlening.
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor de externen met wie we een intensieve samenwerkingsrelatie hebben opgebouwd.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een HBO zorg diploma bij voorkeur een post HBO managementopleiding, aangevuld met enkele jaren leidinggevende ervaring.
  • Je hebt meerdere jaren ervaring met het leiden van processen, projectmethodieken en het beheren van budgetten.
  • Je hebt kennis van het gebruik van de zorg- en informatiesystemen en van de procedures en werkwijzen van een GGZ- of zorgorganisatie.
  • Je bent op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving en kwaliteitssystemen binnen de zorg.
  • Je neemt initiatief, bent vindingrijk en creatief bij het oplossen van problemen en de advisering over en implementatie van beleid.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat mensen te sturen, inspireren en motiveren.

Meer informatie en solliciteren!

Ben je direct enthousiast en ervan overtuigd dat je bij ons wilt werken? Aarzel dan niet en reageer direct via de button onderaan de pagina.

Nieuwsgierig maar wil je eerst wat meer informatie? Bel dan met Ingrid Hack-de Kock, RVE manager, M: 06 13 71 33 75.

Eventuele re-integratie kandidaten hebben voorrang op in- en externe kandidaten.
Het aanleveren van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en een eventuele interne referentiecheck is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Bij de selectie heeft de cliëntenraad adviesrecht. Een kennismakingsgesprek maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Reageren